Co je vždy na prvním místě?

EFEKTIVITA KAMPANÍ

Google kampaněSprávná, efektivní a rentabilní správa PPC kampaní Google je pro každého podnikatele klíčová. Co vlastně a kolik vydělá!

Zavolejte hned 775 33 19 68

PPC kampaně Google  jsou stále, a v dnešní době ještě více,  nejefektivnějším a nejvýkonnějším zdrojem objednávek, poptávek, telefonátů a skvělých nových zákazníků.  Princip je tak jednoduchý a přitom geniální, že je nevýslovná škoda, že nás to nenapadlo a neudělali jsme si také skvělý Vyhledávač jako je Google.

Pokud v dnešní době potřebujete něco koupit, poradit či zjistit kdy odjíždí autobus,  jdete v drtivé většině na Google a tam si své jednoduše “vygooglíte“.
A přesně v tomto momentu Vám může kdokoli ukázat svou úžasnou nabídku a čekat, zda Vás či kohokoli jiného zaujme či nikoli. Výhoda je v tom, že si jako inzerent, na základě klíčových slov, může zvolit komu nabídku ukázat a komu ne. “Filtrovat ty pravé zákazníky”.

Dokud lidé na nabídku nekliknou Prodejce stále nic neplatí – vše je zdarma! No není to skvělé a úžasné, když můžete zdarma ukazovat, co nabízíte?

Jakmile ale někdo na nabídku klikne, prodejce zaplatí určitou částku. Platí tedy pouze za skutečného, reálného návštěvníka a potenciálního zákazníka, který je připraven a ochoten nakupovat jeho produkty či služby, které nabízí.

Pokud Váš obchod nyní navštívilo denně například 10 lidí, vstupem na internet jich rázem mohou být tisíce. Pro eshopy, které prodávají celosvětově, jsou to obrovské a v podstatě nekonečné zástupy lidí. O takové frontě před obchodem se každému prodejci jistě každou noc zdá. My dokážeme takové sny plnit.

Správa PPC kampaní Google i ostatních

A nyní vstupuje do hry otázka, kdo se mi o takové speciální reklamní kampaně na Google postará. Jsou pouze dvě možnosti:

1/ Obstaráte si vše sami – naučíte se problematiku marketingu, správného marketingového mixu a správy PPC. Výhoda je ta, že ušetříte nějakou korunu za správu. Nevýhod je ale podstatně více. Strávíte spoustu času správou, učením, otázkami a voláním na různé podpory. Utratíte spoustu peněz neefektivně, za chyby, které ani nemáte možnost odhalit. Tato zkouška většinou končí neúspěchem, utracenými penězi a zklamáním, protože mi to nic nepřineslo.

Google Partner

Jsme certifikovaný Google Partner

2/ Svěříte se odborníkům se zkušenostmi, praxí a certifikátem od Google, kteří nedělají nic jiného než PPC kampaně, mají několikaleté zkušenosti a praxi a hlavně mají ověřené výsledky z rentabilních kampaní. Specialista ale každému klientovi navíc dokáže poradit, jak nejlépe své produkty prezentovat a nabízet s co nejvyšší marží.

Na Vás je pouze sledovat a kontrolovat správné výsledky. Zbyde Vám více času a peněz na rozvoj svého eshopu a dalších aktivit, rodinu nevyjímaje.

Řídíme se a podporujeme koncept
SEE – THINK – DO – CARE od Avinashe Kaushika

 

Jak vyhodnocujeme efektivitu kampaní na Google?

Je to velice jednoduché. Výhoda kampaní nejenom na Google je, že dokážeme poměrně přesně změřit jaký Obrat příslušná reklamní kampaň vytvořila. Existuje na to různé technologie, které se neustále vylepšují a přesnost je téměř na 100%. Když známe dvě základní finanční veličiny, kolik jsme do kampaně investovali a jaký jsme měli obrat, jednoduše spočítáme rentabilitu jednoduchým vydělením, obou čísel. Je zcela jedno, co s čím vydělíte protože jednou Vám vyjde “české PNO”, což je Podíl Obratu na Zisku a ve druhé variantě je to Anglické “ROAS” čili Return on Ad Spend. Česky řečeno návratnost prostředků vložených do reklamy (v Google Ads ji najdeme pod názvem cílová návratnost investic do reklamy).

Kliknutím na tlačítko níže si můžete prohlédnout několik příkladů z naší praxe, kde je to zcela jasné a patrné. Kdyby nebylo něco zcela jasné, můžete nám kdykoli zavolat.

Výsledky kampaní našich zákazníků
Copyright ADVIS Marketing s.r.o. 2006 - 2021. All rights reserved.