Reklama na Google (PPC reklama)
Nejlepší místo pro reklamu je tam, kde lidé hledají Vaši službu nebo produkty. A tím je Google a jeho služby. V současné době má Google podíl na trhu (nepotvrzený) cca 70%. Tzn., že 70 lidí ze 100 jde rovnou na vyhledávač Google ať již přes mobil nebo PC.
Takovou reklamu jsme schopni spustit i do 1 hodiny
Nejčastější typy reklamních kampaní, které využíváme
- Reklamy ve vyhledávání – první strana na Google
- Google nákupy – skvěle fungující cenový srovnávač zboží s umělou inteligencí
- Remarketing – bannerové kampaně v obsahové síti (Blesk, Novinky, Gmail atd.) Oslovuje chytře pouze návštěvníky vašich stránek
- Chytré kampaně – dokážeme využívat umělé inteligence. „Reklamu ukazujeme pouze těm, kteří udělají objednávku“ a tím výrazně šetříme Vaše peníze
- Bannerové kampaně – v obsahové síti umožňují cílit na jakéhokoli potenciálního zákazníka s naší nabídkou či sdělením
- Video kampaně – obrovský potenciál prezentace pro každou firmu
- DSA – Dynamické reklamy ve vyhledávání
- Obsahové sítě – cílení Custom Intent (kteří hledali Vaše služby, ale stránky nenavštívili)