96% zákazníků je s námi spokojeno

RECENZE NAŠICH ZÁKAZNÍKŮ

Recenze pochází z Google My Business

Uvedené recenze jsou stažené z portálu Google My Business
Pojďme pracovat společně! Vážíme si každého hodnocení.

JAK VYPADÁ ZISKOVÁ KAMPAŇ?

REÁLNÉ VÝSLEDKY NAŠICH KAMPANÍ

Kampaň ADS

V této kampani malého eshopu s měsíčním rozpočtem (investicí) do 15.000 Kč spravujeme 4 kampaně. Google nákupy, Vyhledávání, Remarketing a DSA kampan. Výsledky jsou pozitivní. Kampaně přinesly obrat ve výši 140.000 Kč. Úspěšnost kampaně vyhodnodnocujeme vždy podle PNO, což je Podíl Nákladů k Obratu. V tomto případě je PNO 10%. Eshop pracuje s průměrnou marží 30%.
10% investuje do kampaně
20% zůstává firmě

Náhled celé statistiky

Velká PPC kampaň

V této kampani Google ADS je finanční rozpočet neomezený. Jediným ukazatelem a omezujícím prvkem je maximální PNO 25%. Když se podíváte na výsledky z května 2020 uvidíte, že jsme proinvestovali celkem 182.805 Kč. Za tuto částku se nám podařilo získat 1791 objednávek v celkové hodnotě 1.435.313 Kč. Nejdůležitější je ale perfektní výsledek PNO, který je pouhých 12,74%.

Náhled celé statistiky

Malá kampaň Sklik

Skliková reklama lokálního řemeslníka s měsíčním rozpočtem do 5.000 Kč dokáže také naplnit kapacity malých řemeslníků a podobných poskytovatelů různých lokálních služeb, kteří mají pouze webové stránky. V takovém případě k vyhodnocení úspěšnosti kampaní používáme k meření počet odeslaných poptávek, mailů či uskutečněných telefonátů. Cena jedné takové konverze v tomto případě vyšla na 322 Kč. Pokud si vezmeme, že v tomto případě má živnostník úspěšnost cca 10 zakázek a z každé zakázky má průměrný zisk 4000 Kč, jeho měsíční zisk je 40.000 Kč. Kampaň je tedy renatabilní cca 35.000 Kč.

Náhled celé statistiky

Další studie

Pokud by Vás zajímaly další data, výsledky, zkušenosti napište nám nebo zavolejte. Poskytneme Vám maximum informací.

Kontakty
Copyright ADVIS Marketing s.r.o. 2006 - 2021. All rights reserved.