UKÁZKY PPC KAMPANÍ
PPC KAMPANĚ DĚLÁME ÚSPĚŠNĚ VÍCE JAK 10 LET
A MÁME VÝSLEDKY
Žádné řeči či prázdná slova – výsledky černé na bílém.
Podívejte se na „screeny“ obrazovek našich reálných reklamních kampaní (Google a Seznam), a posuďte sami.
Nejdůležitější sloupce pro rychlé vyhodnocení výsledků:
- Cena = celková platba, kterou zaplatíte za kampaně
- Konverze = počet objednávek, telefonátů či poptávek
- Hodnota konverze = celková tržba za objednávky z kampaní
- PNO = Podíl Nákladů (Cena) k Obratu (Hodnota konverzí)
Kampaň Google ADS
V této kampani malého eshopu s měsíčním rozpočtem (investicí) do 15.000 Kč spravujeme 4 kampaně.
Google nákupy, Vyhledávání, Remarketing a DSA kampaně.
Výsledky jsou pozitivní. Kampaně přinesly obrat ve výši 140.000 Kč. Úspěšnost kampaně vyhodnocujeme vždy podle PNO, což je Podíl Nákladů k Obratu.
V tomto případě je PNO 10%. Eshop pracuje s průměrnou marží 30%.
10% investuje do kampaně
20% zůstává firmě
Velká PPC kampaň
V této kampani Google ADS je finanční rozpočet neomezený. Jediným ukazatelem a omezujícím prvkem je maximální PNO 25%.
Když se podíváte na výsledky z května 2020 uvidíte, že jsme proinvestovali celkem 182.805 Kč. Za tuto částku se nám podařilo získat 1791 objednávek v celkové hodnotě 1.435.313 Kč. Nejdůležitější je ale perfektní výsledek PNO, který je pouhých 12,74%.
Malá kampaň Sklik
Skliková reklama lokálního řemeslníka s měsíčním rozpočtem do 5.000 Kč.
Taková reklama dokáže naplnit kapacity malých řemeslníků a podobných poskytovatelů různých lokálních služeb, kteří mají pouze webové stránky.
K vyhodnocení úspěšnosti kampaní měříme počet odeslaných poptávek, mailů či uskutečněných telefonátů. Cena jedné takové konverze v tomto případě vyšla na 322 Kč.
Pokud si vezmeme, že v tomto případě má živnostník úspěšnost cca 10 zakázek a z každé zakázky má průměrný zisk 4000 Kč, jeho měsíční zisk je 40.000 Kč. Kampaň je tedy rentabilní.