UKÁZKY PPC KAMPANÍ

PPC KAMPANĚ DĚLÁME ÚSPĚŠNĚ VÍCE JAK 10 LET

A MÁME VÝSLEDKY

Žádné řeči ...

Žádné řeči či prázdná slova – výsledky černé na bílém.

Podívejte se na “screeny” obrazovek našich reálných reklamních kampaní (Google a Seznam), a posuďte sami.
Nejdůležitější sloupce pro rychlé vyhodnocení výsledků:

  • Cena = celková platba, kterou zaplatíte za kampaně
  • Konverze = počet objednávek, telefonátů či poptávek
  • Hodnota konverze = celková tržba za objednávky z kampaní
  • PNO = Podíl Nákladů (Cena) k Obratu (Hodnota konverzí)

Google ADS zatím nejlepší kampaň

Můžeme se pochlubit zatím nejlepším výsledkem reklamních kampaní na Google.

Investice do kampaně byla 37tis. Kč a celkový dosažený

NEUVĚŘITELNÝ OBRAT
1 414 026 Kč 

PPC Google ADS Statistika

Google kampaň pro eshop

Výsledky PPC kampaně, které můžete na obrázku vidět, jsou velice pěkné s velmi dobrým PNO.

E-shop investoval do Google ADS za 30 dní necelých 63 tisíc Kč a získal na uskutečněných objednávkách celkem 601 705 Kč.

Podíl Nákladů k Obratu (PNO) je tedy cca 10,5%

Statistika PPC kampaně

Heureka

Heureka je, když nebudeme počítat Google nákupy, lídrem cenových srovnávačů.

Na přiloženém obrázku máme malý eshop s velmi dobrou rentabilitou. Pokud nám stačí málo objednávek, investice je zanedbatelná.

V tomto případě je to za 30 dní 2.800 Kč

Statistika Heureka

Kampaň Google ADS

V této kampani malého eshopu s měsíčním rozpočtem (investicí) do 15.000 Kč spravujeme 4 kampaně.

Google nákupy, Vyhledávání, Remarketing a DSA kampaně.

Výsledky jsou pozitivní. Kampaně přinesly obrat ve výši 140.000 Kč. Úspěšnost kampaně vyhodnocujeme vždy podle PNO, což je Podíl Nákladů k Obratu.

V tomto případě je PNO 10%. Eshop pracuje s průměrnou marží 30%.
10% investuje do kampaně
20% zůstává firmě

Statistika ppc kampaní

Velká PPC kampaň

V této kampani Google ADS je finanční rozpočet neomezený. Jediným ukazatelem a omezujícím prvkem je maximální PNO 25%.

Když se podíváte na výsledky z května 2020 uvidíte, že jsme proinvestovali celkem 182.805 Kč. Za tuto částku se nám podařilo získat 1791 objednávek v celkové hodnotě 1.435.313 Kč. Nejdůležitější je ale perfektní výsledek PNO, který je pouhých 12,74%.

Google Ads kampaň

Malá kampaň Sklik

Skliková reklama lokálního řemeslníka s měsíčním rozpočtem do 5.000 Kč.

Taková reklama dokáže naplnit kapacity malých řemeslníků a podobných poskytovatelů různých lokálních služeb, kteří mají pouze webové stránky.

K vyhodnocení úspěšnosti kampaní měříme počet odeslaných poptávek, mailů či uskutečněných telefonátů. Cena jedné takové konverze v tomto případě vyšla na 322 Kč.
Pokud si vezmeme, že v tomto případě má živnostník úspěšnost cca 10 zakázek a z každé zakázky má průměrný zisk 4000 Kč, jeho měsíční zisk je 40.000 Kč. Kampaň je tedy rentabilní.

Seznam Sklik

Vánoční kampaň Sklik

Ukázka Sklik účtu z minulých Vánoc. Vánoce jsou pro každý obchod vyvrcholením sezóny. V našem případě jsme vytvořili velmi hezký obrat bez mála 2,5 miliónů Kč.

sklik výsledky

Sklik účet na poptávky

Nejenom eshopy ale i služby potřebují své kampaně a své nové zákazníky získáváme pomocí poptávkových formulářů. U těchto kampaní vyhodnocujeme kampaně díky ceně za získané poptávky/Formuláře

Sklik pro eshop za 8tis. Kč

Malý eshop s měsíční investicí do 10.tis Obrat se pohybuje okolo 50.000 – 70.000 Kč

eshop sklik
Copyright ADVIS Marketing s.r.o. 2006 - 2021. All rights reserved.