CO DĚLÁME?

MARKETING, KTERÝ JE PRO VÁS ZISKOVÝ

Nástroje On-line marketingu

Doporučíme Vám vhodnou službu, kde budete nejúspěšnější a nejziskovější. Kombinace služeb a typů kampaní přináší skvělé výsledky a o ty nám jde v první řadě.

  • Google ADS nákupy
  • Google ADS vyhledávání
  • Seznam Sklik vyhledávání
  • Zboží.cz
  • Heureka.cz
  • Favi
  • Glami
  • Biano
  • Obsahové sítě, bannerové reklamy
  • Smart kampaně s umělou inteligencí
  • Video kampaně
  • Vytvoříme Vám speciální video klip

Pojďme pracovat společně!

Poptávka reklamy

Marketingový plán

Každý Váš cíl, ať je malý nebo velký, musí mít strategický plán, jak cíle dosáhnout. U nás se takovému plánu říká Marketingový.
Je to kombinace všech dostupných online služeb, viz výše a všech formátů reklam, které jsme schopni vytvořit a jsou vhodné pro Váš web nebo eshop. Řídíme se konceptem SEE – Thing – DO – CARE, což je zatím nejlepší formát online marketingu, se kterým přišel Avinash Kaushik od Google
Zdarma navrhneme optimální marketingový plán, který bude plnit Vaše cíle, jako dobře namazané soukolí. Do naší práce vkládáme zkušenosti z více jak desetileté praxe v online marketingu.
Pojďme pracovat společně!

Poptávka reklamy

JAK VYPADÁ ZISKOVÁ REKLAMNÍ KAMPAŇ?

REÁLNÉ VÝSLEDKY Z NAŠÍ PRAXE

Kampaň ADS

V této kampani malého eshopu s měsíčním rozpočtem (investicí) do 15.000 Kč spravujeme 4 kampaně. Google nákupy, Vyhledávání, Remarketing a DSA kampan. Výsledky jsou pozitivní. Kampaně přinesly obrat ve výši 140.000 Kč. Úspěšnost kampaně vyhodnodnocujeme vždy podle PNO, což je Podíl Nákladů k Obratu. V tomto případě je PNO 10%. Eshop pracuje s průměrnou marží 30%.
10% investuje do kampaně
20% zůstává firmě

Náhled celé statistiky

Velká PPC kampaň

V této kampani Google ADS je finanční rozpočet neomezený. Jediným ukazatelem a omezujícím prvkem je maximální PNO 25%. Když se podíváte na výsledky z května 2020 uvidíte, že jsme proinvestovali celkem 182.805 Kč. Za tuto částku se nám podařilo získat 1791 objednávek v celkové hodnotě 1.435.313 Kč. Nejdůležitější je ale perfektní výsledek PNO, který je pouhých 12,74%.

Náhled celé statistiky

Malá kampaň Sklik

Skliková reklama lokálního řemeslníka s měsíčním rozpočtem do 5.000 Kč dokáže také naplnit kapacity malých řemeslníků a podobných poskytovatelů různých lokálních služeb, kteří mají pouze webové stránky. V takovém případě k vyhodnocení úspěšnosti kampaní používáme k meření počet odeslaných poptávek, mailů či uskutečněných telefonátů. Cena jedné takové konverze v tomto případě vyšla na 322 Kč. Pokud si vezmeme, že v tomto případě má živnostník úspěšnost cca 10 zakázek a z každé zakázky má průměrný zisk 4000 Kč, jeho měsíční zisk je 40.000 Kč. Kampaň je tedy renatabilní cca 35.000 Kč.

Náhled celé statistiky

Další studie

Pokud by Vás zajímaly další data, výsledky, zkušenosti napište nám nebo zavolejte. Poskytneme Vám maximum informací.

Kontakty
Copyright ADVIS Marketing s.r.o. 2006 - 2021. All rights reserved.